Medewerker Digitaal Toegangsbeheer
Locatie vacature: Laarstraat, 2610 Antwerpen, Belgium
Full-time
Afdeling: Construction
Bedrijfsomschrijving
Vacatureomschrijving
Als Medewerker Digitaal Toegangsbeheer sta je in, in overleg en samenwerking met de Verantwoordelijke Digitaal Toegangsbeheer, voor een optimaal en tijdig registratieproces in het Digitaal Toegangsbeheer. Zorg dragen dat de nodige gegevens en documenten tijdig en correct verwerkt worden in het Digitaal Toegangsbeheer. Je bent daarnaast in contact met het uitvoeringsteam.
Taken:
- Je registreert onderaannemers in het Digitaal Toegangsbeheer van zodra een contract met hen getekend is.
- Je ziet na dat alle gegevens over deze onderaannemer correct verwerkt worden in het Digitaal Toegangsbeheer. Dat houdt ook in dat je in contact moet treden met de betrokken onderaannemer, of met interne collega’s, zodat je de nodige gegevens ontvangt. En dat je dit blijft opvolgen tot alles geregistreerd is.
- Je licht de onderaannemer in over het gebruik van het Digitaal Toegangsbeheer en de taken die de onderaannemer rechtstreeks moet uitvoeren in dat Digitaal Toegangsbeheer.
- Je gaat na of de gegevens die door de onderaannemer over zichzelf, zijn eigen onderaannemers of zijn personeel correct is geregisteerd in het Digitaal Toegangsbeheer.
- Je helpt mee bij de organisatie en het vlot verloop van de onthaalmomenten voor het personeel van eigen bedrijven en onderaannemers, maar ook andere gebeurlijke bezoekers. Dit slaat op onder andere op het verwelkomen en begeleiden van medewerkers bij de instructiefilm, veiligheidstest en/of overhandiging van persoonlijke beschermingsmiddelen.
- Je rapporteert onregelmatigheden in het gebruik van het Digitaal Toegangsbeheer, of in documenten of informatie die in het Digitaal Toegangsbeheer opgenomen wordt.
- Organiseren van fysische audits op de werkterreinen om de consistentie tussen werkelijkheid en gegevens in het Digitaal Toegangsbeheer na te gaan.
Functie-eisen
- Minimale kwalificatie: algemeen middelbaar onderwijs of op basis van ervaring. Vlot kunnen omgaan met administratieve software.
- Relevante werkervaring is een plus.
- Nederlandstalig, met goede kennis van Engels en Frans. Andere talen die gesproken worden door onze arbeiders of arbeiders van onze onderaannemers zijn een plus.
Kerncompetenties:
- Klantgericht: Herkennen van de wensen, behoeften en belangen van zowel interne- als externe klanten en ernaar handelen.
- Initiatief: Proactief, zelfstarter, hands-on-mentaliteit; grijpt kansen en onderneemt actie, oefent actief invloed uit op gebeurtenissen. Werken in teamverband: Werkt met anderen samen om gezamenlijke doelen te bereiken, deelt informatie met anderen, ondersteunt anderen.
- Ervaring: Kennis (eventueel na basisopleiding) van de Belgische wetgeving omtrent onderaannemers en arbeiders in de bouw; checkinatwork en in staat om de administratieve software te gebruiken waarin ons Digitaal Toegangsbeheer geregistreerd wordt; en dit voor aanmelding van zowel onderaannemers als arbeiders; maar ook voor rapportering.
- Uitstekende communicatievaardigheden: Zowel intern als extern, assertief waar nodig. In het bijzonder ten opzichte van onderaannemers en/of arbeiders wanneer veiligheid en/of respect van de (sociale) wetgeving in het gedrang komt. Ook in functie van onmiddellijke melding van onaanvaardbare situaties aan verantwoordelijken van TM ROCO.
- Planmatig: Mogelijkheid om prioriteiten te stellen en deadlines te halen. Beschikt over de nodige dosis zelfstandigheid, is nieuwsgierig, analytisch, zorgvuldig en resultaatsgericht
- Flexibel: Zich kunnen aanpassen aan de omstandigheden, maar rigoureus ten opzichte van de te volgen instructies.